AktifAnnee Merhaba mastit oldum çok kötü doktor 10tane iğne verdi daha 4ünğ vuruldum bugün sütüm daha çok sanki gelmeye başladı mastit süt gelerekmi sökülüyor yoksa kendi kendisine içten kuruyormu hemşireye sordum kendi kendisine içten kuruyor dedi 😕