Kuzeyoglann 1 haftadır sürekli ıkınıyor 25 günlüğüz gazınıda cıkarıyorum masaj yapıyorum ama uykusunda bile ıkınıyor kızarıyor suratı anlam veremedim napmalıyım sizce
Akare Kuzeyoglann yani tuvaleti var diye mi öyle yoksa bir davranış şekline mi dönüştü o kısmı anlayamadım
Saudade Kuzeyoglann benimde öyleydi yenidoğanken doktora videosunu attım bunlar cok normal demişti. Normal yani
Gizemlim Kuzeyoglann benim bebegim 2 aylik hala ikiniyor sanki kaka yapacakmis gibi. Doktoruma sordum normal dedi. Kaka yapmayi ogreniyor boyle ıkınır 3.ayda azalir dedi.