Teacher-mom 3.5 aylıkken sünnet oldu oğlum.İlk çişinde vs ağlaması da olmadı.Ameliyattan sonra 1 saat huzursuzdu ondan sonrasında hiç sorun yaşamadık sünnet olmamış gibiydi.Doktorun verdiği kremi sürüp bezini hafif bol şekilde bağladım o kadar.Bardak önermedi doktorumuz.Kendi idrarında daha çabuk iyileşiyor.1 haftada iyileşmişti tamamen.Şimdiden geçmiş olsun.