Kızlar bebeğimi bir aydır sık sık emziriyorum çok şükür sütüm de var ama bu sıralar çok fazla memede kalmaya başladı ve emzirdikten sonra da uykuya dalmiyor huzursuzlaniyor. Denemek için mama verdim mamayi içince uykuya dalıyor hemen . Neden oluyor acaba sutumun de yettiğini düşünüyorum ama bilemedim 🙄