Leylaa_ Kızım 10 aylık barbie bebek aldım dokunmak istemiyor korkuyor . Dokunmak istiyor geri cekiyor elini normal bi şey mi ?
Merve Leylaa_ kızımda korkardı birde gözleri çabalıyor ya bebeklerin ahshsj o zaman baya tedirgin olurdu. Şimdi her türlü bebekle oynuyor ❣️
Balkizlarim leopar yaaa işte melekler 😁💕durunca bir şey yoktu bizim alıp eline atıp uçuyor yaaa o zaman bu nasıl uçuyor aşağı iniyor gibisinden mi artık o zaman başka bir odaya yada bana kaçıyordu sonra yendik o korkuyu unutturdum 😂🙈
ikicocukcokcocuk Leylaa_ hahaha benimki de korkuyor bir bebek var konuşan geri atıyor kendini ama ben bebeği alıp seviyorum oda yavaş yavaş dokunuyor 😄
Zeynepbahar91 Leylaa_ kızım yaklaşık 1 yaşına kadar asla bebeklere dokunmadı ilgisini çekmedi eline vermeye çalıştığımızda yere atıyordu. Şimdi 18 aylık yine çok ilgili değil ama artik bebek olduklarini biliyor kucağına alıyor sonra bırakıyor.
Dondurmalikahve Leylaa_ Allah allah ya bilerek böyle şeyler diyolar bence benimki de başka şeylerden korkardı. Hani barbiede donuk bakan dişini gösteren bi bebek ya ondam korkmuştur 😊