Kustuyu95 bünchenin şampuanı ve duş jelini kullanıyoruz bepanthol Babynin atopik ciltler için olan kremini kullanıyoruz. Ya neden böyle oluyor çok üzülüyorum evimizde çok uzak merkeze sürekli doktora gidemiyorum ayda bir gidebiliyorum onda da bişey yok diyorlar geliyorum çoğalıuor