defnes32 çocuklarımızın geleceği için çok önemli detaylar olduğunu düşünüp ona göre hareket edersek yavaş yavaş oturuyor her şey. Ben de evde cocukla tüm gün yalnızım telefondan açıp izlediğim şeyler oluyor tabi ki ama ya yanımda cocuk olmuyor ya başka bir şeyle ilgileniyor ve görmüyor oluyor ya da müzik açıyoruz ses olsun diye. Bunlarin dışında kitap okurken oyun oynarken falan tüm dikkatimiz cocukta ve onun dikkatini çekecek şeyler de etrafta olmuyor. Böyle böyle de alışıp gidiyor insan