HTAC ben ilk koyduğumda 24 günlüktü. Çocuk doktoruma sordum ; bez olanlardan alsaydın daha iyi olurdu ama bunu da kullan tabiki dedi. Bebiş uyudu ilk seferde rahattı ama ben hiç rahat edemedim. Şimdi 50 günlük oldu bir haftadır kullanıyorum, bebek arabasından daha kullanışlı.