@Hll34#200033431) harputa gitmelisiniz. Ordaki ensar et lokantasında özel bi yemekleri var soslu zaten menüde görürunz onu yiyin. Ben elazığlıyım sivrice var göl var etrafında cafeler açıldı ama şimdi hava nasıl bilmiyorum ( elazigda degiilm) 2) keban barajı ve cırcır şelalesi var orada bi restoran var gidip balik yenmeli. 3) kapalı çarşı var çarşı da ama öyle ustadakiler gibi değil daha çok yöresel lezzetlerin satıldığı yer gibi (orcik,badem şekeri, ve dibek kahvesi(mutlaka) alın dediklerimden) 4.) çarşıda kofteciler sokağı var bilmeyen yoktur orda salçalı köfte yiyin mutlakaaa. 5)kültür park var şehrin ortasında büyük yürüyüş alanları olan cafeler fln var oda öyle bi yer 6) avm gitmek istersende elsiyum avm yeni açıldı çok güzel. Şimdilik bu kadar