Brcsuna aynısını bende yaşadım hatta daha beterini diyebilirim, 3 aylık olduktan sonra Sleepy bio naturale geçtik hiç bir sorun yoktu çok memnundum taa ki bio natural bulamayıp natural alana kadar. Kızımda mantar oldu ama öyle böyle değil hem pişik hem mantar hem sırtına kadar nokta nokta şeyler önce alerji zannettim, sonra normal pişik zannettim kullanmadığım krem kalmıyordu geçmiyordu bir türlü tecrübesizlik işte sonra mantar olduğunu farkettim ama yine bezden olduğu aklıma gelmedi her çiş yaptığında bez değiştirip poposunu yıkamaya başladım bu sefer o da fayda etmedim sonra bezin markasını değiştirdik ve çocuğum 3 günde iyileşti. Şikayetvarda zaten bir çok şikayet var bundan sonra asla Sleepy almam ne natural serisini ne de bionatural serisini…