Nurakseki Kızlar bugpn bebeğim 19 günlük oldu. Artık kendi uyanıp ağlıyor emmek için. Canı istemezse ağzını kitliyor. Ama bazen canının istemesi 3 saati buluyor. Sizce bu normal mi?
amansallagitsin Nurakseki daha ufak aksine daha cok emmesi lazim tazyikli mi sutunuz acaba uc saat cok kilo alimi yavas olur
NinovaLemi Nurakseki benim bebeğimde 20. Günden sonra gece 3 saatte bir uyanmaya başlamıştı. 3 saati geçerse ben uyandırıyordum. 2. Aya girince uyandırmayı bıraktım. Uyku da ihtiyacı 3 saate kadar uyumasına müsaade ediyor doktorlar sarılık yoksa
amansallagitsin Nurakseki koku degisimi yaptiniz mi bazen anne kokusu degisince oda istemezler birde bebeginizde pamukcuk filan var mi onada bakin yoksa dediklerim siz gine iki saati gecirmeyin teklif edin pispislayarak yatarak yontemler deneyin ama bu durumu doktorunuzw bildirin
Nurakseki Pamuguum Yeşillik tüketiyorum bolca. Ve sıvı çok tüketiyorum. İncir kürü yapıyorum. Bolca hurma yiyorum. Çorba tercih ediyorum katı yemeklere nazaran. Birde bestlak damla kullanıyorum. Günde en az 2.5 litre su içiyorum