1kiz1oglan- bacım benim bebeğimde öyleydi mamaya başladım anne sütü çok içmedi ama kilo alımı durmuştu hattda git gide düşüyordu 3.100 gr doğdu eve geldik 2,600 gr düştü alerjisi çıktı bir de reflüsü vardı mama başladım şuan 4 aylık 7 kilo çok şükür
kafana takma düzeler sütünü yağlandırmaya bak yada günde 1 defa mama ver 60cc