Deletedmom_109 Oğlum 26 aylık pantolon tamam ama bu pantolonun üstüne nasıl bir şey alabilirim bir türlü karar vermedim. Hava 19 derece olacakmış -değişebilir tabii- yani hafif serin olacak. Buna göre önerilerinizi bekliyorum ❤
NilMomm Deletedmom_109 beyaz hafif salaş gömlekler oluyor ya o tarz bi gömlek üstüne de omuzlarına triko attırabilirsin serin olursa giydirirsin 😍
Nesrincente Deletedmom_109 gömlek olabilir bide hırka tarzı olur soguk olursa gıydırırsın bence hos olur
blue5 Deletedmom_109 benim de 8 aylik bebegim var. Siz tecrubelisiniz ayca benden😊 sizce sort tişört olur mu yoksa uzun kolllu ince birsey mi alsam?
Deletedmom_109 NilMomm alacaktım birisi sepetimden aldı götürdü 😁 teşekkürler❤ başka mağazalardan bakayım mantıklı düşünmüşüm demek ki❤
NilMomm Deletedmom_109 hay allah kalırmışız ama eminim daha güzelini bulursun 🌸 çok beğeniyorum çünkü o tarzları.
Deletedmom_109 Nesrincente hırkası var bir gömlek bakıcam kot gömlek baktım ama istediğim gibi bulamadım. Beyaz gömlek düşündüm bakalım 😁
Deletedmom_109 blue5 hava durumuna bakın 25 derecenin üzerindeyse hava rüzgarlı değilse ben tişört giydiriyordum. Eğer düşükse gömlek ya da uzun kollu giydirin bence ❤
Deletedmom_109 TOSPAMMM17 sevimli tulumlar oluyor hava durumuna göre uzun ya da kısa kollu alabilirsiniz 💕