Bebeğime baştan beri hep elbise baktım bayram için ama şöyle ki bayramda 4 aylık olacak ve kucakta gezecek haliyle elbise sürekli toplanacak kendini göstermeyecek bebeğim de üşür bacakları açılırsa diye düşündüm. Sonradan bu tulumu da görünce tam bayram şekeri dedim bebek için de uygun olur toplanma derdi falan yok sizce nasıl? Elbise mi tulum mu tercih etmeliyim?
