ly35 kızım 13 aylık ve sürekli kabızlığı var. günde 8-10ml şurup içirmem gerekiyor ama ne yapsam içmiyor. o kadar yoruldumki.. siz nasıl yapıyorsunuz belki fikir olur 😔
Med ly35 dulcosoft veriyorum ben kabızlık için, bardakla içmiyor,kaşıkla içmiyor,bende direk şişesiyle verdim ağzına başka bisey şandı yada eğlenceli geldi bilmiyorum şişeyle içiyor
Vera1810 ly35 ah inşallah alışır yiğenimde asla içmek istemezdi ama kendı kızım hiç sorunsuz içiyor. İlaç saati diyorum kosarak gelıyıor
irva ly35 Emzik kullanıyorsa emzik kenarından ver emerken yada su veriyorsan biberonla suyu verir gibi yapıp ağzını açınca direk at ağzına sonra suyu daya 😬
Edaden İnternette görmüştüm meyvesuyunun sana olan kısmını kare şeklinde kesip şişeyi yerleştirip pipetle içiriyordu çocuk meyvesuyu diye kendi isteyerek içiyor ama tabi ilacın şişesini uygunluğunu bilemem uygun bişeyle deneyebilirsin