gizemito Annelerim bir arkadaşım attı şimdi bu bilgiyi. Daha sonra başka platformlarda da gördüm. Paylaşmak istedim aman dikkat ⚠️
Duyulurum gizemito şu durumda hala Kinder ürünü alan ya da herhangi bir paketli çikolata bisküvi gofret alıp çocuguna yediren olur mu acaba. Analiz yapılsa da büyük bir güven sarsılması var
Tosbiginannesiii Kizim 23 aylik bu zamana kadar bir kez olsun paketli urun marketten birsey alip yedirmisligim yok vermeye de niyetim hiç yok