Neslhnkzydvc Hanımlar oğlum 6aylık oldu 4ayını genzi burnu tıkalı geçirdi. Odamızın nemini ideal seviyede tutuyoruz. Bir hafta/10 gün süren tıkanıklığı tam geçti derken kısa süre sonra tekrarlıyor. Kısır döngü gibi tekrar serum fizyolojikler cortair ile buhar vermeler…😪Kış bebeği olup aynı durumu yaşayan var mı ☹️
0503 Neslhnkzydvc canım coldmix kullanan çok bende alcam drlar da tavsiye ediyo bi dr nuza sor istersen tıkanıklığa iyi geliyomuş
Neslihan-55 Neslhnkzydvc bizimde tıkanıyordu uykusu bile bölünüyordu serum fizyolojik yaptım günde 4-5 kere her gün tekrarladım genzinden yeşil akıntı geldi en son o zaman rahatladı daha da olmadı şuan havalar soğuk sıcak tozlu gidiyor tekrar başladı ilerlemeden tekrar yapıyorum günde 1-2 kere iyi geliyor
Kerem_mom Bizde 4 ay 9 günlüğüz. Cold mix kullandım , burun nemlendirici açıcı vs hepsini kullandım soğana karanfilde sapladım o şekilde yanına koydum ama çok fayda etmedi hiç biri. Şimdi soğuk buhar makinesi aldım bir de onu deneyeceğim
Neslhnkzydvc Kerem_mom soğuk buhar kullanıyorum nebilizatör. Daha kısa zamanda etki edecek şeyler arıyorum. Bir de burun tıkanıklığına maruz kalmamak için ne yapmak gerek onu araştırıyorum
Kerem_mom Neslhnkzydvc ben hasta oldum sonra ına geçti ama hala geçmedi onun ki dolu yani çocuğun genzi ama maalesef işe yaramadı hiç biri tam anlamıyla
Neslhnkzydvc Neslihan-55 ben de günde üç kez yapıyorum. Şeffaf akıntı geliyor ama halen dolu yani. Tam da mevsim geçişi. Şu kış bitse artık 😤
Neslihan-55 Neslhnkzydvc evet ilkten hep şeffaf geliyor en son yeşil geliyor rahatlıyor tez zamanda iyi olur inşallah havalar çok dengesiz bir soğuk bir sıcak çocuğu nasıl giydirecegimi şaşırdım