Skrn42 bende 6 ayda blw başlayacaktım kendi yemeye alışsın daha iyi diye ama eline aldı sıktı sıktı bıraktı ağzına götürmedi o gün bugündür bidaha eline vermedim kendim yedirdim önce yemek yemeyi ogrensin diye sonuçta herşeyi ağzına götürmeyi biliyor bırak önce yemek yemeyi ogrensin güzelce birlikte oturun masaya birlikte yiyin şimdi kızım bugün 8 aylık oldu tekrar deniycem kendi yemesi için şans vericem 2-3 gün tabi yemezse bende aç kalmasin diye destekliycem ama birazda özgür birakicam bakalım nolcak eğer başarılı olamazsak 1-2 ay sonra tekrar denerim