Banaannede https://resimyukle.io/g/HFUbd4Qmrn Kızlar tek kulağı hafif kızarık böyle akıntısı da var ama keyfi gayet yerinde huzursuzluk yok. Enfeksiyon olabilir mi yoksa sadece kulak kiri midir? Kulağının teki kızarık sadece :(
Deletedmom_109 Banaannede kulak enfeksiyonunun çok ağrılı olduğunu biliyorum. Bebekler çok huysuz oluyor ayrıca. Atwşim vsr mı?
Minikbal Banaannede kulak enfeksiyonu ağrılı ve ateşli oluyor. Sanmam enfeksiyon olduğunu. Ama rutin kontrole gittiğiniz zaman doktorunuza danışmakta fayda var tabi
MinnakAsel Banaannede her kulak enfeksiyonu ateşli olmuyor kızım iki kere oldu ama ateşi çıkmadı sadece kulağını çekiyordu anne ağrıyor diyordu bilginiz olsun inşallah değildir
Banaannede MinnakAsel benim bebeğim 5 aylık sababtan beri keyfi de çok yerinde. Ağrısız olur mu peki?
Izosunmommysi Banaannede benim kızım geçirdi kulak enfeksiyonu ağrılı oluyor ve ateş çok yükseliyor sen yinede takip et ama sanmıyorum yinede için rahat olsun 😌🙏🤍
Banaannede Izosunmommysi sabahtan beri neşeli neşeli oyunlar oynadı karnını doyurdu uyudu. Ama yeşil ishali de var. Yeşil ishal kulak enfeksiyonu demişti birisi. Bebeğimin mutlu olması içimi rahatlatıyor sadecw. Takipteyim bakalom inşallah sadece düz akıntıdır