Yamanmoms Rabia4747 burnuna toz kaciyor bizim gibi burunlarinda kil yok refleks yani normal bir durum
Alse35 Rabia4747 bebeğimde ilk doğduğu zamanlarda çok hapşırırdı amniyon sıvısını çıkarıyorlarmış hapşırması iyi bişeymiş