Günaydın 🌸 benim büyük oğlum 21 aylık küçüğe doğum yapalı da 3 hafta oldu. Bu sıra biraz ilgi azaldı maalesef😕
Benim ki araba hastası kepçeye bir şeyler koyup kamyona aktarıyoruz, hayvan ve meyveler yapbozuna, kitaplara, dokun hisset kartlarına bakıyoruz. Geçen gün bime puzzle gelmişti ondan aldım onunla oynuyoruz. Bul-tak, küpler falan var onlarla oynuyor. Maalesef tv de izliyor.
Oğlum günde 2 defa uyumak istiyor bende daha rahat ettiğini düşündüğüm için 2 defa uyutuyorum. Kalktıktan 2 saat sonra yatıyor 1-2 saat kadar bir de öğleden sonra uyuyor 1 saat
Yemek konusunda biraz sıkıntılı iştahsız bir bebek o yüzden oyuncaklarla oynarken yediriyorum. Babası da gün içinde dışarı çıkarıyor yarım saat kadar bu şekilde geçiyor günler☺️
En sevdiğimiz oyun da saklambaç😀😀