22 günlük bebeğimin sürekli burnu tıklaı günde 3-4 kez serum fizyolojik ve aspiratörle açıyoruz ama hala tıkalı uyuyamıyor ememiyor. Doktor serum fizyolojik kullanmaya devam edin dedi. Sizin bildiğiniz başka yöntemler var mı? Lütfen başına gelen varsa yardım etsin.