Kızlar yıllardır oğlumun elinde işaret parmağında sigil var 1 taneyi çoğaldı şuan 7 8 tane aynı yerde büyüdü doktora gittim yaktı ilaç sıktı oje gibi olan bir ilaçtan kullandık okuttum gecmedi ne yaparsam yapayım gecmedi şimdi tekrar cikdiyeye götürmek istiyorum ama yok randevu alamıyorum kahretsin yok yani dekircem artık kafa ya takmaktan çevrenizde bu durumda olup tedavi olan bir şekilde geçiren çözümü bukan var mı biliyorum burası yeri değil ama yardım edin artık eline bakıp bakıp ağlıyorum çözüm bulamadım