Mrvcn Arkadaşlar merhaba. Baby goat markalı bir mama varmış Türk malı ve içinde şeker falan da yokmuş. Bimdede satılıyor bazı eczanelerde de satılıyormuş. Kullanan var mı acaba iyi midir ?