Bebeğimin burnu hafif tıkalı, Bi kaç ta öksürüyor. Şuan vucut ısısı 36.6C. 37.5gb olunca sağlık ocağına goturcem ama normalde ev hep 24-24.5 üzerinde b zibin b tulum var çok kalin olmayan mevsimlik. Rahat nefes alması için oda isisini dusurmelimiyim yoksa aynı ısıda kalmalı m?