Günaydınlar. Oğlum kulak ve boğaz enfeksiyonu geçiriyor şuan. Hiç bir şekilde şurup içiremiyorum, içtiğini de kusuyor. Akabinde ateşi de var ama onun için fitil yazdırdım. Enfeksiyon olduğu için antibiyotik kullanmamız gerek fakat ne yapsam içiremiyorum. Ne yapacağım bilmiyorum inanılmaz stres yaptım. Her yolu deniyorum yok yok yok. Uykudayken,dikkatini dağıtarak her şekilde denedim. Bu durumu yaşayan anneler, ne yapılabilir? İğne de kullanmak istemiyorum ama sanırım son çare o olacak gibi.