199629 Kizlar merhaba benim oğlum 5 aylık 16 günlük damakari çok sis ozellikle üst dsmakalari son 2 gündür kakası biraz daha sulu gibi yediklerimden desem her zamanki gibi rotavirus aşısını 5 aylık ta yaptırdık daha yeni napmam lazım
Snowglobe 199629 aşı olması demek hastalığa yakalanmayacağı anlamına gelmiyo. Benim bebeğimin 6 dişi var hiç birinde ishal olmadı üstte kalsın diş ishal yapar mı bilmiyorum
Mihrimahnin-annesi Benimkinde ishal oldu canım. Sen yinede takipte kal .2 günü geçerse doktora git yinede sıvı kayibi fazla yasanmasin