Günaydın hanımlar. 28 aylik bir oglum var. Birkac aydır arkadaşının abisinin şiddet içerikli oyunlarına maruz kalıyor. Şiddet dediysem araba carpistirma, hayvan dovusturme, bomba atma vb. Kendisi de bu tarz oyunlar oynamaya başladı. Belki ileride kendi de oynayacak ama su an için erken ve hoş olmayan bir durum değil mi? Ben mi cok abartıyorum yoksa normal mi düşünüyorum? Her fırsatta doğru olmadığını söylüyorum ama neler yapabilirim fikirlerinize ihtiyacım var 🤲🍀