19972017 3 çocuğum var .küçük kızımın huyları aynı ablası. Damak tatları bile aynı. Onun sevdiği şeyleri seviyor, sevmediklerini sevmiyor. Görünüş desen oda aynı . Diyoruz Hilal (büyük kızım) yeniden büyüyor. Ama oğlum ikisine de benzemiyor. O başka bi dünya . Görünüş ,damak tadı ,zevkler ,huylar çok farklı