GoktugUras_mom cigdemkrkmz desiferolu duydum sadece hiç kullanmadım hatta diğer ikisini ilk defa gördüm
cigdemkrkmz GoktugUras_mom bir yaşından küçüklere önerilmez yazıyor ama doktor yenidoğan bebeğime verdi vitamin demişti hemde rahat uyuması içinmiş
hemsire09 cigdemkrkmz evet ateşi olunca verirsin fitili kes makasla poposuna koy sıkıştır geri kaçmasın bşraz öyle bekledikten sonra bezini kapat yapacağın zaman
Nursena0606 cigdemkrkmz d Vitamini bu. Kullanan var. Günde 3 damla kullanıyorsunuz. Diğer ilaçları bilmiyorum.