1ana1bebe canım burda doğru dürüst hastane yok ki öyle araştırmaya gitmem için 2 saat yol gitmemiz lazım, götürüyorum hastaneye hiç birşey yapmıyorlar delik deşik edip gönderiyorlar bi türlü damar bulunmuyor burnu da akıyor üşütmüş olabilir mi acaba sirkeli su yapıp koyuyorum çoraplarını limonlayıp ayağına giydiriyorum şurup da veriyorum elimden geleni yapıyorum ama yine de titremesi beni çok korkutuyor ateşi yükselince öyle oluyor 😔😔