Kkkk- Bebeğim yaşına girmek üzere normalde emmeyi çok seven bi bebekti ama nedendir bilmiyorum hiç emmek istemiyor Memeyi ağzına aldıktan 5 sn sonra geri bırakıyor ve sürekli ısırıyor benim gibi aynı sorunu yaşayan var mı varsa ne Zaman geçti bu durum
minnos004 Kkkk- sütünüz un tadı değişmiş olmalı. Yada bebeğiniz toktur ek gida yı azaltın bakalım aynısını yapacak mı. Tarcın sütun tadını güzelleştirir
Snowglobe Kkkk- merhaba. Eğer emmezse yaştan sonra devam sütü mi kullanacaksınız bilginiz var mı. Bende bazen düşünüyorum 1 de Red yaşarsak ne yap caz diye
Metehann12 dişten dolayı yapiyo olabilir isiriyo falan da diyosunuz yoksa bu aydan sorna meme reddi pek bilmiyorum
Kkkk- minnos004 aslında her zamanki gibi besleniyorum ve ek gıda da çok fazla yiyen bi bebek değil 🤷♀️ Zaten yemesi sorunluydu bi de emmesi bi anda sorun olmaya başladı ne yapcam bilmiyorum 🤷
minnos004 Kkkk- anladım hamile olma ihtimaliniz var mi. Hamilelik te sütun tadını bozuyor muş. Yada sütünüz mu az. Bebeginiz illa bir sebepten dolayı emmiyor dur. Ağzına alıyor sa bence ya tadı hoşuna gitmiyor yada azdır. Inşallah düzelir
minnos004 Kkkk- düzeldi mi. Brnim de kızım öyle yapıyor meme değişince geri emiyor. Sonra ilk verdiğim in boş oldugunu anlıyorum.
Kkkk- minnos004 önceden tek memeydi şimdi ikisine birden yapıyor sütüm olduğundan eminim aslında inşallah düzelir ya en azından 1 buçuk yaşına kadar emzirebilmek istiyorum