Mavisim 7 aylık kızım ek gıdaya erken başladık suan herşeyimiz oturdu şu sekilde oluyor.
Sabah uyanınca emziriyorum kendi bırakan kadar.
1.5 saat sonra kahvaltı
İkindi zamanı meyve veriyorum 4-5 gibi yanı. Meyvenin yarısını yiyiyor iştaklı benımki.
Armut elma muz kivi bunların yarını çilekten 2 veya 3 adet veriyorum boyutuna göre ( alerjısı olabilir bizim kızın olmadıgı için veriyorum çilek dikkat edin)
Akşamda bizimle yiyor biraz corba verıyorum an ayemek ne varsa suyuna ekmek banıp verıyorum. Pilav varsa 1 tatlı kaşıgı pşlabınyogurt ile karıstırıp verıyorum (2-3 ayda 1 yapılır bizde pirinç pilavı ☹️) makarna yapmıştım gecen kzııma sadec ayırdım önüne koydum mama sandalyesine kendi yedi oyalanarak mesela. Kendi yerse daha cok sevınıyor 😇
Günde 2-3 Kez emiyor uyumaya gidince zaten sütüm az. Dısarı falan cıkarken yada onun yiyeceği bişey yoksa o an evde mama verıyorum.
İlk günden beri mama + meme devam ediyorduk zaten ama artık mama pek tercih etmiyor normal yemek istiyor 🥴