Deletedmom019 Arkadaşlar bebeğim yeni 2 aylık olucak ama yetmediği için süt heme meme hem mama istiyor. Doktor bu mamayı önerdi sizce nasıl kızım bide gazlı?
Tbmrc Deletedmom019 gazliysa aptamil pronutra kullanin ve mamayı yaparken kaşıkla karıştırın biberonu çalkalamayın oluşan köpük bebekte çok gaz yapıyor
Mirac_21032019 Deletedmom019 aptamil bize cok iyi geldi gazda olmadi ama ben dr.brownsun gaz biberonunu kullaniyorum onda kopuk olup hava kacma olayi yasanmiyo yani pek gazli degildik biz