kubraer Agahinannesi aventin alistima bardagi iki tane sanirim biri penguenli digeri renkli olan hangisini onerirsiniz? Teşekkür ederim 😊
Agahinannesi kubraer https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/avent-egitici-damlatmaz-bardak-scf551-05-erkek-6m-7oz-200-ml-457617888?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=58375851687&utm_term=22323999807&ga_prodid=457617888&ga_merchantid=109687477&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIjJOFwtHB4wIVx-eaCh0BqQ4vEAQYByABEgLJdPD_BwE ben bunu kullanıyorum
Gulnuraraserol kubraer philips avent ile başladık oğlum gayet güzel kavradı ve suyunu rahat içiyor tavsiye ederim
kubraer Gulnuraraserol cok teşekkür ederim 🙏🏻 Avent sans isine döndü gibi siz memnunsunuz ama olmayanlar var sansa kadere artik 🤗 tekrar teşekkür ederim 🙏🏻
Hirakosar Wee baby aldim disney serisi, sıfır akitma ucu da yumuşak tavsiye ederim fiyat-performans olarak harika
kubraer Hirakosar wee ile ilgili cok yorum geldi begen cok aklima yazdim onu da cok teşekkür ederim 🙏🏻
Gulnuraraserol kubraer ewet aynen öyle bende çok ikilemde kalmıştım ams aklım ondan yanaydı ve tıpkı emzik gibi denemek gerek diyerek aldım bu arada wee almıştım oğlum onu sewmedi