hatice-2 Anlamsız olmuş. O an ameliyathane olan herkesin bir işi olur fotoğrafa zaman ayıramaz. Hemşire doktora fotoğrafları atıp doktorda size atmaz. Böyle bişey de direk size atardı bakın bebeğinizi çektim diye. Doktoru niye karıştırsın. Yüzlerce doğumda bebek hemşiresi olarak bulundum. Fotoğraf çektiğimiz oluyordu ama doğum anında mümkün değil elimizde steril eldiven var zaten telefona dokunamayız. Bu durumda kimse size yardımcı olamaz ancak size ben çekerim diyen hemşireyi bulup çektin mi diye sorabilirsiniz çekmediyse de suçlu olduğu anlamına gelmiyor. Maalesef