Azrikoo Kızlar burada görmüştüm leslie ile kilo verdim beslenmeme de dikkat ederek yazmışlardı bugün başladım çok bir umudum yoktu açıkcası ne kadar kalori yaktırılabilir ki demiştim ama fenaymış bacım şuan yağmura yakalanmış gibi su içindeyim hergün yapsam dal gibi olurumm denensin bacıkolar akıllı saatim size herşeyi anlatsın süper bişeymiş😅😅 https://imgyukle.com/i/Rx0Dks https://imgyukle.com/i/Rx0Beb
Kirpigiller Azrikoo dün 6 dk yaptım iyi gidiyordum bebeğim ağladı kaldı öyle ama çok iyi hissettiriyor devam edeceğim
Azrikoo Kirpigiller benim bebe uyudu öyle yaptım gece gece yoksa hayatta izin vermez yapmama geceleri yaparım artık
Azrikoo gurbet_gelini12 bence yediğimize dikkat etmeliyiz sizi bilmiyorum da ben öyle yapmalıyım bide sanırım sürekli yapmak gerekiyormuş bunu hemen sonuç vermiyormuşum biraz uzun vadeli yani
gurbet_gelini12 Azrikoo geçen sene oruc ayında 10 kilo verdim leslie yapıyordum 20 günde ama bu sefer etki yapmıyor galiba
babyfaceee Azrikoo gece de olmuyo işte 🤣🤣 etrafı toparla yine bir ton iş cikiyo yarın yapayım yani bugün hatırlat bana 🤣
babyfaceee Azrikoo okeyy çok iyi olur bezdim ya. Hamilelikte ekstra 2 kilo almışım. İlk doğum kilosu duruyo emxirirken 6 kilo almışım ya
busra_tarkan_47 Ben arada 15 dk yapıyorum ama yoruluyorum 🙂çok iyi ben yürüyüş yapıyorum genellikle aynı şey zaten 🕊️🕊️
Azrikoo busra_tarkan_47 evet yürüyüş de etkili ama tempolu olduğu için bu daha çok kalori yaktırıyo 😆
mamanveutdormir Azrikoo ay ben unutmuştum kaç gündür yapmayı kalkayım da yapayım bari hazır kızım uyuyorken 😂 sağol paylaşım için hahahh
Milkshake Azrikoo kız bende gece sabaha doğru yapıyorum yada gece yapıyprum ama düzensiz yapıyorum bir kilo verdim az yiyorum bide
mamanveutdormir Azrikoo hiç deme ya gece herkes uyuyunca sessizce iş yapmak hoşuma gidiyor ama gündüz uykusuzluk kızımın ağlayışları .. amaan aman
TheLatte Azrikoo ben leslie sayesinde 11 kilo verdim tabi diyetle birlikte 😊 Tekrar başlayacağım aylardır hala bekliyorum 🤣