secoz Kız öyle deme çok kullanışlı olduğu için almıştım artık kullanmıyoruz oturak kısmını yukarı aşağı indirip kaldırabiliyorum masa kısmı çıkıp takılıyor tekerlekleri var istediğim odaya sürerek götürüyorum koltuk kısmı yatıyor falan filan bundan sebep almıştım güzelde kullandım yani 😂