Merhaba anneler,bebeğim adım atıyordu simdi ise kısa hatta bazen cidden uzun mesafeler yürüyor.Tabi arada dengesini kuramayip düşüyor zaten heran düşebilir gibi yürüyor.Duruyor hatta yolunu değiştiriyor.Yuregim azimda takip ediyorum .Ama merak ettim bu sekilde yurumeler ne zaman kendi dengesini kurup tamamen rahat yurumeye bırakıyor?Yani tam bir aya normal diger cocuklar gibi dengeyi kurup yürür mü cok merak ediyorum yoksa aylar mı sürecek bu durum?