3evlatAskm Merhaba güzel anneler aranızda onlıne sertifika alan var mı aldıysanız hangi siteden üniversiteden aksınız yardımcı olursanız sevinirim
kadertpc 3evlatAskm her halde çünkü başvuru yapmadığım hastane kalmamisti aldığımda hiç çağıran eden olmadı görüşmelere bu bölümü okuyanları alırlar sertifikaya pek bakılmıyor sanırım
Noname21 3evlatAskm bölümü okuyunca sertifika almanıza gerek yok. Hemsireyim ben bizim hastanede çok vardi tıbbi sekreter özel sektör bile unv okumuş arıyor.
iyikianneyim61 3evlatAskm bende istiyodum ama çok işe yarayacagini sanmıyorum o bölümü okuyup hastaneye giremeyen kişiler çok bı arkadsim o bölümü okudu kaç senedir girmeye calisiyor hastaneye birde o uninin hastanesi hiç almıyor öğrencisini yani o işler torpile bakıyor artık
JackDaniels 3evlatAskm Hastanede işe alım önceliği olarak önlisans mezunları tercih ederiz. Sertifika yetersiz malesef💁🏼♀️
BalBademmmmmm 3evlatAskm Belgemi yaşadığım yerde özel bir kurstan aldım ve özel hastanede işe girdim. Ama tanıdık torpil böyle şeylerde maalesef çok önemli. 🤦♀️