Ebraryz bu ben, Bebeğim garip davrandığında hzuursuzlandiginda hemen atak hesaplıyorum atak takvimine göre güneşli günler vs diyo ama bebeğim b gıcık oluyor. Bu yorumunuzdan sonra birakcam artık. Çok okumaktan kafayı siyircam bu konuda ilk bebeğim. Oğlum uzun uyuyo niye uzun uyudu kısa uyuyo niye uyumadi agliyo niye ağladı ağlamıyo niye ağlamıyo hep bisry arıyorum altından. Eşim geçen dedi sal şu çocuğu b diye. Ve henüz 3.5aylik hem ona hem kendime eziyet ettigimi düşünüyorum