Kızlar merhaba bebeğimin bugün 4 aylık aşıları vardı saat 7 den beri ateşleniyor calpol verdiğim halde. Sirkeli su yaptım koltuk altlarına başına koyuyorum ateşi 38,5 kadar çıktı. İlk defa böyle bişey yaşıyoruz çok tedirginim siz neler yaptınız acile gitmek gerekir mi 😶😟