Merhaba kızlar bebeğim iki aylık avm harici dışarı çıkamıyorum her yerde bebek bakım odaları yok emziremem korkusuyla evden çıkamıyorum biberon denedim almıyor kaşıkla da birazcık alıp bırakıyor sürekli emmek istiyor bebeğim dışarı çıkmam gerekiyor bu durumda ne yapıyorsunuz önerisi olan var mı acaba