Bebeğim 4 aya girdi diye sevinirken bir hastalık buldu bizi ishal şiddetli kusma ateş beraberinde pamukçuk pişik bi sürü şey😕😕 doktora gittik ilaç verdi kullanın serum takalım iyileşmezse dedi serum düşüncesi bile beni mahvetti istemeyiz diye ilaç kullanmaya başladık ama bebeğim bir hafta boyunca ne uyuyor ne duruyor çığlık çığlığa uykusunda bile ağlıyor Uykusuda 10 dk bugün yarın geçer düzelir ilaç iyi gelir..yok hiç birşey fayda etmedi neyse dün artık serum taktırdık doktor rota değil tahlillerde çıkmadı ama benzer durumlar dedi..Bebeğim sakinleşti ağrıları geçti çok şükür serum takılınca sonlara doğru uyuyuverdi evladım 🥲Ama şimdi ne eski neşesi enerjisi agu bugusu Güler yüzü hiçbirşeyi kalmadı sadece bakıyor öylece kuzum çok üzülüyorum geçer mi yine Güler mi bize mi küstü serum taktırdığımız için diyorum öyle kızgın bakıyor ki…Hastalık sonrası tecrübelerinizi bekliyorum çok üzgünüm anlatamam..