GkcnKn Bebeğim beş aylık. Kurban olayım biri yazsın artık ya. Doktorun yazdığı; Nemenrix 5,7,15 Bexero 6,8,10,16 O şekilde 7 doz uygun mudur ve de rutin aşılarla denk geldiğinde sıkıntı olur mu acaba bilen var mı??
Snowglobe GkcnKn uygun olduğunu doktordan başka kimse bilemez. Burda kimden medet umuyorsunuz. Ve normal aşılarla denk gelince sorun olsa yapılmaz zaten……..
Tbaltn GkcnKn bizede vurulduk yanlış hatırlamıyorsam bu sekıldeydi kızımda sadexe bexore ateş yapıyordu. Çok fazla bir sorun yaşamadık aşılarda . Sizdede insallah ateş huysuzluk falan yapmaz.
Deletedmom_14 GkcnKn bizim doktorumuz da 5-7 ve 13. Aylarda hem bexsero hem de nimenrix 3 er doz olarak planladi (toplamda 6). Rutin asilariyla ayni olmayacak sekilde planliyolar.
GkcnKn Snowglobe başka doktorlara sorup doktorun verdiği bilgiler doğrultusunda öneride bulunacak annelerden.. Bulunduğum Coğrafya itibariyle Yalnızca sağlık Ocağı doktoruna sorabildim ve bu hafta 5. Aya girdik eğer bu hafta yaptırmazsam aşıyı kaçıracağım yani benim için önemli o yüzden başka doktorların önerilerini de bilmek isterim. teşekkür ederim..
GkcnKn pieceoflife İnsanlara sormamın amacı yine doktorun verdiği bilgiler zaten yoksa burada kimseye özel şahsi bilgilerini paylaş diye yazmadım
1kz1ogln_ GkcnKn menenjiti her doktor söylemiyor canım ya o yüzden çok bilip yaptıranda yoktur ben yeni duydum mesela istersek yaptirabilecegimizi rotayı yaptırdım onu çakiştırmıyorlar canlı aşı olduğu için bu da öyle olabilir
Yasemin38 GkcnKn 5. Ay yaptırmayınca kaçıracağın birşey yok canım . Bexsero 3 doz nimenrix 1 doz şeklinde uygulanabiliyor devlet aşılarıyla en az 1 ay süre olmalı aralarında menenjit aşıları ağır nir aşı zaten . 11-13 ve 23.aylar bexsero 14.ay nimenrix planlandı
ozgeefem GkcnKn canım ben oğluma 14. Ayında vurdurdum nimnrix ve bexero aşılarının ilk dozlarını, doktorunuz sizi yanlış yönlendirmez diye düşünüyorum
Ndrg-12 GkcnKn kızımın 12. Aya denk geldi aşısı yaptırmadık. Çünkü bir yaş aşısı canlı aşıymış aradan bir ay geçmesi gerekiyordu
Poyrazc Bizim doktor da 3 doz beksero 2 doz nimenrix önerdi bebeğim 9 aylık 2 ay önce başladık bende burda post açmıştim kimi doktor da 3 doz beksero 3 doz nimenrix diyo sizin ki hepsinden fazla bilemedim en iyisi doktorunuza güvenmek tabi ki
Ssumru GkcnKn doktor bu şekilde plan yapmış ise uygundur ama bildiğim kadarıyla devlet aşıları ile denk gelmemesi gerekiyor..
Poyrazc GkcnKn benim ilk bı doktora gittim kendi doktorumuza randevu bulamadım o ikisinden de üç doz dedi sonra kendi doktorumuza gittik o 3 doz beksero 2 doz nimenrix dedi eskiden nimenrix tek doz öneriyor Muş ama görülmeye başladı diye ikiye çıkarmış ben doktorumuza güvendiğim için onun dediği gibi yaptık çoğu arkadaşıma soruyorum onların doktor da sadece bir doz nimenrix demis gervekren çok karışık bı durum
Neyyysee GkcnKn inan ki her doktor ayrı söylüyo bu aşıyı, güvendiğimiz doktoru dinledik biz. Bize şöyle aşı kartı çıkardı. ay tek doz nimenrix Ay bexsero Ay bexsero 23 ay bexsero. Kızım şuan 19 aylık hiçbir sıkıntı olmadı hafif ateş yaptı o kadar
yusufarasmom GkcnKn canım bizde yaptıracağız biliyorsunuz 6-12 ay arasında aşılar yok 7 ayda ve 9 ayda iki ay arayla iki doz yaptıracağız (nimerix) birde bexsora var oda 3 doz bunu yapmıyoruz 3 doz fazla geldi bize
endoplazmikretikulumiste GkcnKn nimenrix 1 yaştan sonra tek doz olarak vurulabiliyor diye biliyorum bir hekime danışamıyorsanız bağlı bulunduğunuz sağlık ocağına telefon edip sorabilirsiniz
Gly_87 GkcnKn merhaba kizima 7 ve 9.ayda bexero ,13.ayda yani bu ay nimenrix yapildi, 14.ayda yine bexero yapip tamamlancakms bizimkisi