Aybarss03 Bebeğim 10 aylık ve hala kumdak yapıp uyutuyoruz. Elleri acikken uyumuyo artık iyice alıştı. Ve salıncakta uyuyo tüm gece ve gündüz her uykusunda. Eski el dikmesi köy salıncağı bildiğiniz. Bunlardan nasıl vazgeçebilirz önerisi olan 🤦🏻♀️🥺
Ebraryz Aybarss03 benim bebeği suan 16 aylık bazen sallarken bi sarıyım ne tepki verecek diye sarıyorum kundak yapar gibi hoşuna gidiyor özlemiş heralde öyle uyuyor 😂 kundak konusunu çok takmayın bence zamanı gelince istemiyle sonuçta otuz yaşında kundaklanan kimseyi görmedim salıncağında ayakta sallayarak deneyin derim yatakta yada salıncakta uyuduğunda orada uyumasın yatağına götürün hemen yatakta uyansın bir süre yavaş yavaş alışır belki yatagına
Ecemegem Aybarss03 benim kızım 1 yaşına kadar yarım kundak uyudu sonra inat ettim ellerini tutum ayağımda salarkan ağlasada sarmadım dalmaya yakın bıraktım öyle öyle bi iki güne alıştı gercekten çok zor kundaktan çıkarmak diğerini bilemiyorum ayakta uyurdu benimki
Ebraryz Aybarss03 kundakta uyuyunca uyuduktan sonra açın mesela ellerini bağlı uyumasın yavaşça alışır diye düşünüyorum
Bedisayaz Aybarss03 benim oğlum da 8 aylık aynı sorunları yaşıyorum kundak ve beşikte sallanma. Kundağı nasıl bırakacaz bilmiyorum sarmayınca kendini elleri ile uyandırıyor.