Kızlar yarin dahiliye de tüm tahlillerimi yaptıracağım. Hipotroid ve polikistik överim var. Kilom aldı basını gitti 77 oldum. Kendimi berbat hissediyorum. Hemen yarından itibaren sağlıklı beslenmeye ve spora dönüyorum. Sorum şu ki, yarin doktordan beni diyetisyene yönlendirmesini isteyeceğim. Faydasını görür müyüm acaba, giden var mi?