Nisakus25 ya bilmiyorım ne kadar doğru yönlendirmem olacak ama benim doktorum ozamanlarda bana şöyle demişti “ artık bebeği emzirmek için uyandırma, ne zaman acıkır uyanırsa öyle emzir bu 3 saat olur 4 saat olur zaten en fazla ne kadar aç durabilirki “ demişti. Ozamanlar lohusalığın ve tecrübesizliğin vermiş olduğu hisle pek oralı olmamıştım ama aslında bence doğru söylüyor. Sarılığı yoktur diye düşünüyorum 1 aylık olmuşsunuz zaten bence bırakın bir takip edin bebeğinizi en fazla ne kadar aç duruyor kaç saatte bir emmek istiyor, yani nasıl bizler farklıysak bebeklerimiz de farklı, kilo da almış sonuçta bebeğiniz sütünüz de var maşallah ne zaman isterse öyle emzirin derim 🙏