Ozdemm Burda kim kimi tanıyor ki ? Kurduğun cümlelere nazaran yazdım ben sonuçta burda sana yorum yapan herkes seni tanımıyor. Acımasızca yazmadım aslında gerçekten, benimde kızım26 aylık doğdu pandemi oldu kimseyi görmeden büyüdü şuan 2 yaş sıkıntısını acayip yaşıyorum bende sinirleniyorum sabırlı değilim olmaya çalışıyorum bir anne olarak ama bunu bir problem gibi görüp post açmadım elbette geçicek bu günler onlar büyüyüp gelsin diye dört gözle beklicez evin her yeri düzenli olucak yani çocuk bu bunları yaşamak normal bi süreç demek istedim