yzrkaya serumu az sıkıyorsun canım benim bizde tıkanmıştık 10 gün boyunca her zaman düzenli açmama rağmen
En az 5 lik sıkıyorum ben özellikle tıkalı olduğumuz zamanlarda ve hızlıca sıkmalısın ki tazikli gitmeli bebeğinin kafasının yan tutucaksin
Sonra da aspiratör ile de çek
“Cold Mix” diye bir damla aldim eczaneden doğal burun açıcı bir damla bu damlayi sadece yakasına veya kiyafetine veya yatağına damlatiyorsun
Evin nemini hep yüksek tuttum nem.dusunce bile hemen ketılı ağzı açık kaynattim 40 -60 arasinda tuttum.nemi
Her beslenme öncesi veya beslenmeden 1 saat sonra da burnunu açtım
3 günde 100 mllik İzotonik su bitirdim yani hep
250 mllik aliyirduk 1 hafta demiyordu sık sık sürekli açıp çekmen lazım beslenme öncesi aç ki rahat beslensin ve beslenmeden 1 saat sonra yine aç o hırıltı bitene kadar
Rabbim yardımcınız olsun şifasını versin bir an önce sen yap canım bu dediklerimi ben 10 gün boyunca denedim bunu 10. Gün geçmişti sizin inşallah daha hızlı geçer, bu süre geçtikten sonra olmassa hala büyük ihtimalle hava verilebilir o buharla da iyi olur geçmiş olsun şimdiden 💞🥰